Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
Τι είναι η μάθηση; Διδακτικός Σχεδιασμός, Ο Η/Υ ως μέσο, Η μάθηση στην Ευρώπη το 2010, Προκλήσεις. Πολιτική Ευκολία;
Διδακτικός Σχεδιασμός, Διδακτικοί Στόχοι, Ταξινομία Bloom,
Πρότυπο Σχεδίου Μαθήματος
Ταξινομία Bloom
Παράδειγμα χρήσης ταξινομίας Bloom
Ταξινομία Διδακτικών Προσεγγίσεων, Προσεγγίσεις Εποικοδομητικής Μάθησης (R. Mayer, D. Jonassen)
Παραδείγματα Σχεδίων Μαθημάτων 1
Παραδείγματα Σχεδίων Μαθημάτων 2
Θεωρία της Γνωστικής Ευελιξίας, Πολλαπλές προσεγγίσεις της Κατανόησης, Θεωρία Σχεδίασης Κινήτρων (R. Spiro, H. Gardner, J. Keller)
Συνεργατική επίλυση προβλημάτων, Μαθησιακές κοινότητες στις τάξεις (Bielaczyc, Collins, Nelson)
Διδακτικό πλάνο με υποστηρικτικό υλικό. Παραδειγματική εφαρμογή του.
Πρότυπο διδακτικό πλάνο για τη μελέτη
του μοντέλου γεγονότων της DHTML
Πραγματικά οι Η/Υ προκαλούν την αποδοτικότερη μάθηση;
Ποια είναι η ποιότητα της εκπαιδευτικής εμπειρίας που παρέχεται από
τους Η/Υ;
Μπορεί οι Η/Υ να μειώσουν τις γνωστικές ικανότητες των μαθητών
αντικαθιστώντας τις νοητικές ασκήσεις με τη χρήση του υπολογιστή;
Πραγματικά οι υπολογιστές “συνδέουν τα παιδιά με τον κόσμο”;