cpp:object_creation
Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
| Both sides previous revisionPrevious revisionNext revision | Previous revision | ||
| cpp:object_creation [2020/04/08 14:35] – [Δημίουργία αντικείμένων στο Heap] gthanos | cpp:object_creation [Unknown date] (current) – external edit (Unknown date) 127.0.0.1 | ||
|---|---|---|---|
| Line 19: | Line 19: | ||
| void setHeight(int h); | void setHeight(int h); | ||
| }; | }; | ||
| + | </ | ||
| + | |||
| + | <code cpp Rectangle.cpp> | ||
| + | #include " | ||
| Rectangle:: | Rectangle:: | ||
| Line 41: | Line 45: | ||
| <code cpp RectangleUsage.cpp> | <code cpp RectangleUsage.cpp> | ||
| + | #include " | ||
| + | |||
| int main() { | int main() { | ||
| Rectangle rect1(3,4); | Rectangle rect1(3,4); | ||
| Line 48: | Line 54: | ||
| </ | </ | ||
| - | Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί 3 αντικείμενα της κλάσης // | + | Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί |
| <WRAP center round tip 80%> | <WRAP center round tip 80%> | ||
| Line 55: | Line 61: | ||
| Rectangle rect3(); | Rectangle rect3(); | ||
| </ | </ | ||
| - | Η χρήση παρενθέσεων δεν είναι απαραίτητη, | + | Η χρήση παρενθέσεων δεν είναι απαραίτητη, |
| </ | </ | ||
| Line 108: | Line 114: | ||
| Οι παραπάνω τρόποι είναι ισοδύναμοι εάν πρόκειται να αρχικοποιήσουμε ένα μεμονομένο αντικείμενο. Στην περίπτωση που θέλουμε να αρχικοποιήσουμε πίνακες από αντικείμενα, | Οι παραπάνω τρόποι είναι ισοδύναμοι εάν πρόκειται να αρχικοποιήσουμε ένα μεμονομένο αντικείμενο. Στην περίπτωση που θέλουμε να αρχικοποιήσουμε πίνακες από αντικείμενα, | ||
| - | ===== Δημίουργία αντικείμένων στο | + | ===== Δημιουργία αντικειμένων |
| Τα παραδείγματα που είδαμε μέχρι τώρα δημιουργούν αντικείμενα μέσα στο //stack// της διεργασίας. Εάν θέλουμε να δημιουργήσουμε αντικείμενα τα οποία είναι αποθηκευμένα στο //heap//, δηλαδή δεσμεύεται δυναμικά μνήμη για αυτά, θα πρέπει να το κάνουμε μέσω του τελεστή [[cpp: | Τα παραδείγματα που είδαμε μέχρι τώρα δημιουργούν αντικείμενα μέσα στο //stack// της διεργασίας. Εάν θέλουμε να δημιουργήσουμε αντικείμενα τα οποία είναι αποθηκευμένα στο //heap//, δηλαδή δεσμεύεται δυναμικά μνήμη για αυτά, θα πρέπει να το κάνουμε μέσω του τελεστή [[cpp: | ||
cpp/object_creation.1586356515.txt.gz · Last modified: 2020/04/08 13:35 (external edit)
