cpp:object_creation
Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revisionPrevious revisionNext revision | Previous revision | ||
cpp:object_creation [2020/04/08 14:35] – [Δημίουργία αντικείμένων στο Heap] gthanos | cpp:object_creation [Unknown date] (current) – external edit (Unknown date) 127.0.0.1 | ||
---|---|---|---|
Line 19: | Line 19: | ||
void setHeight(int h); | void setHeight(int h); | ||
}; | }; | ||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | <code cpp Rectangle.cpp> | ||
+ | #include " | ||
Rectangle:: | Rectangle:: | ||
Line 41: | Line 45: | ||
<code cpp RectangleUsage.cpp> | <code cpp RectangleUsage.cpp> | ||
+ | #include " | ||
+ | |||
int main() { | int main() { | ||
Rectangle rect1(3,4); | Rectangle rect1(3,4); | ||
Line 48: | Line 54: | ||
</ | </ | ||
- | Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί 3 αντικείμενα της κλάσης // | + | Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί |
<WRAP center round tip 80%> | <WRAP center round tip 80%> | ||
Line 55: | Line 61: | ||
Rectangle rect3(); | Rectangle rect3(); | ||
</ | </ | ||
- | Η χρήση παρενθέσεων δεν είναι απαραίτητη, | + | Η χρήση παρενθέσεων δεν είναι απαραίτητη, |
</ | </ | ||
Line 108: | Line 114: | ||
Οι παραπάνω τρόποι είναι ισοδύναμοι εάν πρόκειται να αρχικοποιήσουμε ένα μεμονομένο αντικείμενο. Στην περίπτωση που θέλουμε να αρχικοποιήσουμε πίνακες από αντικείμενα, | Οι παραπάνω τρόποι είναι ισοδύναμοι εάν πρόκειται να αρχικοποιήσουμε ένα μεμονομένο αντικείμενο. Στην περίπτωση που θέλουμε να αρχικοποιήσουμε πίνακες από αντικείμενα, | ||
- | ===== Δημίουργία αντικείμένων στο | + | ===== Δημιουργία αντικειμένων |
Τα παραδείγματα που είδαμε μέχρι τώρα δημιουργούν αντικείμενα μέσα στο //stack// της διεργασίας. Εάν θέλουμε να δημιουργήσουμε αντικείμενα τα οποία είναι αποθηκευμένα στο //heap//, δηλαδή δεσμεύεται δυναμικά μνήμη για αυτά, θα πρέπει να το κάνουμε μέσω του τελεστή [[cpp: | Τα παραδείγματα που είδαμε μέχρι τώρα δημιουργούν αντικείμενα μέσα στο //stack// της διεργασίας. Εάν θέλουμε να δημιουργήσουμε αντικείμενα τα οποία είναι αποθηκευμένα στο //heap//, δηλαδή δεσμεύεται δυναμικά μνήμη για αυτά, θα πρέπει να το κάνουμε μέσω του τελεστή [[cpp: |
cpp/object_creation.1586356515.txt.gz · Last modified: 2020/04/08 13:35 (external edit)