This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision | ||
netbeans:new_project [2017/02/10 17:55] doufexi Άλλαξα ένα "αριστερά" σε "δεξιά" |
netbeans:new_project [2017/02/14 13:59] (current) gthanos [Δημιουργία νέου project στο NetBeans] |
||
---|---|---|---|
Line 14: | Line 14: | ||
{{:netbeans:04.png?linkonly|Εδώ}} δίνεται ένα παράδειγμα όπου το όνομα του project έχει αλλαχθεί σε ''MyTestProject'' και το όνομα της κλάσης που φιλοξενεί τη μέθοδο main έχει αλλαχθεί σε ''MyMainTestClass''. | {{:netbeans:04.png?linkonly|Εδώ}} δίνεται ένα παράδειγμα όπου το όνομα του project έχει αλλαχθεί σε ''MyTestProject'' και το όνομα της κλάσης που φιλοξενεί τη μέθοδο main έχει αλλαχθεί σε ''MyMainTestClass''. | ||
- | Το παράθυρο που σας ανοίγει χωρίζεται σε 3 τουλάχιστον υπό παράθυρα τα οποία είναι τα εξής: | + | Το παράθυρο που σας ανοίγει χωρίζεται σε 3 τουλάχιστον υποπαράθυρα τα οποία είναι τα εξής: |
* Το επάνω αριστερά παράθυρο αφορά την διάρθρωση των αρχείων σας στο project. | * Το επάνω αριστερά παράθυρο αφορά την διάρθρωση των αρχείων σας στο project. | ||
* Το κάτω αριστερά παράθυρο αφορά τις διαθέσιμες κλάσεις και μεθόδους στο project σας. | * Το κάτω αριστερά παράθυρο αφορά τις διαθέσιμες κλάσεις και μεθόδους στο project σας. | ||
* Το δεξί παράθυρο είναι ο επεξεργαστής κειμένου για τη συγγραφή κώδικα. | * Το δεξί παράθυρο είναι ο επεξεργαστής κειμένου για τη συγγραφή κώδικα. | ||
- | Ας επιλέξουμε τώρα να προσθέσουμε κώδικα από δύο γνώριμες κλάσεις, τις κλάσεις [[java:objects|Point και Rectangle]]. Κάνοντας δεξί κλικ πάνω στο package στο οποίο θέλουμε να προσθέσουμε κλάσεις επιλέγουμε {{:netbeans:06.png?linkonly|New -> Java Class..}}. Στο επόμενο παράθυρο διαλόγου επιλέγετε το όνομα της κλάσης που θέλετε να εισάγετε και πατάτε το κουμπί ''Finish'' ({{:netbeans:07.png?linkonly|δείτε εδώ}}). Στη συνέχεια εισάγετε τον κώδικα της κλάσης Rectangle στο νέο αρχείο που δημιουργήθηκε. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία για την κλάση Point. Τέλος, επιλέξτε το κουμπί **Save All** ή το συνδυασμό πλήκτρων Ctrl + Shift + S για να σώσετε τις τελευταίες αλλαγές. | + | Ας επιλέξουμε τώρα να προσθέσουμε κώδικα από δύο γνώριμες κλάσεις, τις κλάσεις [[http://inf-server.inf.uth.gr/courses/MEPA21/doku.php?do=export_code&id=java:objects&codeblock=0|Point]] και [[http://inf-server.inf.uth.gr/courses/MEPA21/doku.php?do=export_code&id=java:objects&codeblock=1|Rectangle]]. Κάνοντας δεξί κλικ πάνω στο package στο οποίο θέλουμε να προσθέσουμε κλάσεις επιλέγουμε {{:netbeans:06.png?linkonly|New -> Java Class..}}. Στο επόμενο παράθυρο διαλόγου επιλέγετε το όνομα της κλάσης που θέλετε να εισάγετε και πατάτε το κουμπί ''Finish'' ({{:netbeans:07.png?linkonly|δείτε εδώ}}). Στη συνέχεια εισάγετε τον κώδικα της κλάσης Rectangle στο νέο αρχείο που δημιουργήθηκε. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία για την κλάση Point. Τέλος, επιλέξτε το κουμπί **Save All** ή το συνδυασμό πλήκτρων Ctrl + Shift + S για να σώσετε τις τελευταίες αλλαγές. |
- | Τέλος, μέσα στη μέθοδο main θα επικολλήσουμε τον κώδικα της μεθόδου main της κλάσης [[http://inf-server.inf.uth.gr/courses/CE325/doku.php?do=export_code&id=java:objects&codeblock=2|CreateObjectDemo]]. | + | Τέλος, μέσα στη μέθοδο main θα επικολλήσουμε τον κώδικα της μεθόδου main της κλάσης [[http://inf-server.inf.uth.gr/courses/MEPA21/doku.php?do=export_code&id=java:objects&codeblock=2|CreateObjectDemo]]. |
===== Εκτέλεση του Project ===== | ===== Εκτέλεση του Project ===== |