Για τη δημιουργία ενός νέου project επιλέγετε τα εξής βήματα:
public static void main(String []args){…}
.
Εδώ δίνεται ένα παράδειγμα όπου το όνομα του project έχει αλλαχθεί σε MyTestProject
και το όνομα της κλάσης που φιλοξενεί τη μέθοδο main έχει αλλαχθεί σε MyMainTestClass
.
Το παράθυρο που σας ανοίγει χωρίζεται σε 3 τουλάχιστον υποπαράθυρα τα οποία είναι τα εξής:
Ας επιλέξουμε τώρα να προσθέσουμε κώδικα από δύο γνώριμες κλάσεις, τις κλάσεις Point και Rectangle. Κάνοντας δεξί κλικ πάνω στο package στο οποίο θέλουμε να προσθέσουμε κλάσεις επιλέγουμε New -> Java Class... Στο επόμενο παράθυρο διαλόγου επιλέγετε το όνομα της κλάσης που θέλετε να εισάγετε και πατάτε το κουμπί Finish
(δείτε εδώ). Στη συνέχεια εισάγετε τον κώδικα της κλάσης Rectangle στο νέο αρχείο που δημιουργήθηκε. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία για την κλάση Point. Τέλος, επιλέξτε το κουμπί Save All ή το συνδυασμό πλήκτρων Ctrl + Shift + S για να σώσετε τις τελευταίες αλλαγές.
Τέλος, μέσα στη μέθοδο main θα επικολλήσουμε τον κώδικα της μεθόδου main της κλάσης CreateObjectDemo.
Για να εκτελέσετε το project πατάτε το κουμπί Run που βρίσκεται επάνω και στο κέντρο. Η μεταγλώττιση γίνεται αυτόματα από το Netbeans. Το αποτέλεσμα της εκτέλεσης δίνεται στο νέο παράθυρο διαλόγου που ανοίγει στα δεξιά.
Κατά τη συγγραφή ενός προγράμματος είναι λογικό να εμφανισθούν σφάλματα κατά τη διάρκεια της μεταγλώττισης. Εάν το πρόγραμμα σας έχει κάποιο συντακτικό λάθος αυτό θα εμφανισθεί με δύο τρόπους.
Run → Build Project
ή ισοδύναμα πατώντας το πλήκτρο F11, τότε θα σας εμφανίσει τα λάθη σας σε ένα νέο παράθυρο στα δεξιά του κώδικα (όπως εδώ).