This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Next revision Both sides next revision | ||
java:class [2016/03/04 14:34] doufexi |
java:class [2017/02/16 09:18] gthanos |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
====== Η Κλάση ====== | ====== Η Κλάση ====== | ||
- | Στην [[:oop:introduction|Εισαγωγή στον Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό]] είδαμε την σχέση μεταξύ κλάσης και αντικειμένων. Εδώ θα δούμε πως ορίζουμε μία κλάση και θα ορίσουμε την πρώτη μας κλάση. Στην πιο απλή περίπτωση κάθε κλάση περιέχει τα εξής: | + | Στην προηγούμενη ενότητα είδαμε την σχέση μεταξύ κλάσης και αντικειμένων. Εδώ θα δούμε πως ορίζουμε μία κλάση και θα ορίσουμε την πρώτη μας κλάση. Στην πιο απλή περίπτωση κάθε κλάση περιέχει: |
- **δεδομένα ή πεδία (fields)** | - **δεδομένα ή πεδία (fields)** | ||
Line 69: | Line 69: | ||
</code> | </code> | ||
- | Η "ειδική" αυτή μέθοδος αποτελεί τον κατασκευαστή της κλάσης. Ο κατασκευαστής της κλάσης έχει τις εξής δύο αρμοδιότητες: | + | Η "ειδική" αυτή μέθοδος αποτελεί τον κατασκευαστή της κλάσης. Ο κατασκευαστής της κλάσης έχει τις εξής αρμοδιότητες: |
- Δεσμεύει την απαραίτητη μνήμη για την αποθήκευση του αντικειμένου που δημιουργείται. | - Δεσμεύει την απαραίτητη μνήμη για την αποθήκευση του αντικειμένου που δημιουργείται. | ||
- Αρχικοποιεί τα δεδομένα ενός αντικειμένου, εφόσον διαθέτει τυπικές παραμέτρους και σώμα (σώμα μιας μεθόδου εννοούμε το τμήμα του κώδικα μέσα στις αγκύλες **{}** ). | - Αρχικοποιεί τα δεδομένα ενός αντικειμένου, εφόσον διαθέτει τυπικές παραμέτρους και σώμα (σώμα μιας μεθόδου εννοούμε το τμήμα του κώδικα μέσα στις αγκύλες **{}** ). |