This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision | ||
java:byte_streams [2016/02/15 12:22] gthanos [Χρησιμοποιώντας Byte Streams] |
java:byte_streams [2016/02/15 13:01] gthanos [Σε ποιες περιπτώσεις να μην χρησιμοποιείτε τα Byte Streams] |
||
---|---|---|---|
Line 46: | Line 46: | ||
==== Πάντα να κλείνετε τα Streams ==== | ==== Πάντα να κλείνετε τα Streams ==== | ||
- | Το κλείσιμο ενός stream όταν δεν είναι πλέον αναγκαίo είναι πολύ σημαντικό. Τόσο σημαντικό ώστε το //CopyBytes// χρησιμοποιεί ένα //τελικό// block για να εγγυηθεί ότι και τα δύο stream θα κλείσουν ακόμα και αν παρουσιαστεί κάποιο σφάλμα. Η πρακτική αυτή βοηθά στην αποφυγή σοβαρών διαρροών πόρων. | + | Το κλείσιμο ενός stream όταν δεν είναι πλέον αναγκαίo είναι πολύ σημαντικό. Η κλάση //CopyBytes// χρησιμοποιεί ένα //τελικό// block για να εγγυηθεί ότι και τα δύο stream θα κλείσουν ακόμα και αν παρουσιαστεί κάποιο σφάλμα. Η πρακτική αυτή βοηθά στην αποφυγή σοβαρών διαρροών πόρων. |
- | Ένα πιθανό σφάλμα είναι ότι το //CopyBytes// δεν μπόρεσε να ανοίξει το ένα ή και τα δύο αρχεία. Σε αυτή την περίπτωση θα παραχθεί ένα //I/O Exception//. Όταν συμβαίνει αυτό, η stream μεταβλητή που αντιστοιχεί στο αρχείο δεν αλλάζει ποτέ από την αρχική null τιμή του. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το //CopyBytes// φροντίζει ώστε κάθε stream μεταβλητή να περιέχει μια αναφορά αντικειμένου πριν από την κλήση του //close//. | + | Ένα πιθανό σφάλμα είναι ότι το //CopyBytes// δεν μπόρεσε να ανοίξει το ένα ή και τα δύο αρχεία. Σε αυτή την περίπτωση θα παραχθεί ένα //I/O Exception//. Όταν συμβαίνει αυτό, η stream μεταβλητή που αντιστοιχεί στο αρχείο θα έχει την τιμή **null**. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κλάση //CopyBytes// φροντίζει ώστε κάθε stream μεταβλητή να περιέχει μια αναφορά αντικειμένου πριν από την κλήση του //close//. |
==== Σε ποιες περιπτώσεις να μην χρησιμοποιείτε τα Byte Streams ==== | ==== Σε ποιες περιπτώσεις να μην χρησιμοποιείτε τα Byte Streams ==== | ||
- | Το //CopyBytes// φαίνεται σαν ένα φυσιολογικό πρόγραμμα, αλλά αποτελεί στην πραγματικότητα ένα είδος I/O χαμηλού επιπέδου που θα πρέπει να αποφεύγετε. Δεδομένου ότι το //xanadu.txt// περιέχει δεδομένα χαρακτήρων, η καλύτερη προσέγγιση είναι να χρησιμοποιήσετε [[java:character_streams|streams χαρακτήρων]], όπως αναλύεται στην επόμενη ενότητα. Υπάρχουν επίσης streams για πιο πολύπλοκους τύπους δεδομένων. Τα byte streams θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για πιο primitive I/O. Τέλος, κάτι που πρέπει να θυμόμαστε για τα byte streams είναι ότι όλα τα άλλα είδη stream είναι βασισμένα πάνω τους. | + | Δεδομένου ότι το //xanadu.txt// περιέχει δεδομένα χαρακτήρων, η καλύτερη προσέγγιση είναι να χρησιμοποιήσετε [[java:character_streams|streams χαρακτήρων]], όπως αναλύεται στην επόμενη ενότητα. Υπάρχουν επίσης streams για πιο πολύπλοκους τύπους δεδομένων. Τα byte streams θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για ανάγνωση και εγγραφή από και προς δυαδικά αρχεία. |
|Προηγούμενο: [[:java:file_io_intro | Είσοδος και έξοδος αρχείων ]]| Επόμενο: [[:java:character_streams | Streams Χαρακτήρων]] | | |Προηγούμενο: [[:java:file_io_intro | Είσοδος και έξοδος αρχείων ]]| Επόμενο: [[:java:character_streams | Streams Χαρακτήρων]] | | ||