This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Next revision Both sides next revision | ||
java:byte_streams [2015/03/10 11:46] gthanos [Σε ποιες περιπτώσεις να μην χρησιμοποιείτε τα Byte Streams] |
java:byte_streams [2016/02/15 12:22] gthanos [Χρησιμοποιώντας Byte Streams] |
||
---|---|---|---|
Line 40: | Line 40: | ||
</code> | </code> | ||
- | To //CopyBytes// περνάει τον περισσότερο χρόνο του σε ένα απλό βρόχο που διαβάζει το ρεύμα εισόδου και γράφει το ρεύμα εξόδου, ένα byte τη φορά, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. | + | Η μέθοδος main της κλάσης //CopyBytes// περνάει τον περισσότερο χρόνο επεξεργασίας μέσα σε ένα βρόχο που διαβάζει από το ρεύμα εισόδου και γράφει στο ρεύμα εξόδου, ένα byte τη φορά, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. |
{{ :java:bytestream.gif |}} | {{ :java:bytestream.gif |}} | ||
Line 52: | Line 52: | ||
==== Σε ποιες περιπτώσεις να μην χρησιμοποιείτε τα Byte Streams ==== | ==== Σε ποιες περιπτώσεις να μην χρησιμοποιείτε τα Byte Streams ==== | ||
- | Το //CopyBytes// φαίνεται σαν ένα φυσιολογικό πρόγραμμα, αλλά αποτελεί στην πραγματικότητα ένα είδος I/O χαμηλού επιπέδου που θα πρέπει να αποφεύγετε. Δεδομένου ότι το //xanadu.txt// περιέχει δεδομένα χαρακτήρων, η καλύτερη προσέγγιση είναι να χρησιμοποιήσετε [[java:character_streams|streams χαρακτήρων]], όπως αναλύεται στην επόμενη ενότητα. Υπάρχουν επίσης streams για πιο πολύπλοκους τύπους δεδομένων. Τα byte streams θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για πιο primitive I / O. Τέλος, κάτι που πρέπει να θυμόμαστε για τα byte streams είναι ότι όλα τα άλλα είδη stream είναι βασισμένα πάνω τους. | + | Το //CopyBytes// φαίνεται σαν ένα φυσιολογικό πρόγραμμα, αλλά αποτελεί στην πραγματικότητα ένα είδος I/O χαμηλού επιπέδου που θα πρέπει να αποφεύγετε. Δεδομένου ότι το //xanadu.txt// περιέχει δεδομένα χαρακτήρων, η καλύτερη προσέγγιση είναι να χρησιμοποιήσετε [[java:character_streams|streams χαρακτήρων]], όπως αναλύεται στην επόμενη ενότητα. Υπάρχουν επίσης streams για πιο πολύπλοκους τύπους δεδομένων. Τα byte streams θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για πιο primitive I/O. Τέλος, κάτι που πρέπει να θυμόμαστε για τα byte streams είναι ότι όλα τα άλλα είδη stream είναι βασισμένα πάνω τους. |
|Προηγούμενο: [[:java:file_io_intro | Είσοδος και έξοδος αρχείων ]]| Επόμενο: [[:java:character_streams | Streams Χαρακτήρων]] | | |Προηγούμενο: [[:java:file_io_intro | Είσοδος και έξοδος αρχείων ]]| Επόμενο: [[:java:character_streams | Streams Χαρακτήρων]] | | ||