This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Next revision Both sides next revision | ||
oop:introduction [2016/02/15 13:50] gthanos [Διεπαφές - Interfaces] |
oop:introduction [2016/02/17 08:44] gthanos |
||
---|---|---|---|
Line 64: | Line 64: | ||
| Στο διπλανή εικόνα παρουσιάζεται εποπτικά ένα παράδειγμα κληρονομικότητας της κλάσης του ποδηλάτου. Από την γενική κλάση του ποδηλάτου προκύπτουν δύο επιμέρους κλάσεις **α)** το ποδήλατο για δύο επιβάτες (χωρίς ταχύτητες) **β)** το ποδήλατο με ταχύτητες. <WRAP todo round>Μπορείτε να προτείνετε κάποια άλλη ιεραρχία κλάσεων για κάποια άλλη οντότητα (π.χ. το αυτοκίνητο) σε αναλογία με αυτή που περιγράψαμε για το ποδήλατο;</WRAP>| {{:oop:bicycle-hierarchy.png?300 |}} | | | Στο διπλανή εικόνα παρουσιάζεται εποπτικά ένα παράδειγμα κληρονομικότητας της κλάσης του ποδηλάτου. Από την γενική κλάση του ποδηλάτου προκύπτουν δύο επιμέρους κλάσεις **α)** το ποδήλατο για δύο επιβάτες (χωρίς ταχύτητες) **β)** το ποδήλατο με ταχύτητες. <WRAP todo round>Μπορείτε να προτείνετε κάποια άλλη ιεραρχία κλάσεων για κάποια άλλη οντότητα (π.χ. το αυτοκίνητο) σε αναλογία με αυτή που περιγράψαμε για το ποδήλατο;</WRAP>| {{:oop:bicycle-hierarchy.png?300 |}} | | ||
- | /* | + | |
==== Διεπαφές - Interfaces ==== | ==== Διεπαφές - Interfaces ==== | ||
Line 84: | Line 84: | ||
Στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, όσες κλάσεις υλοποιούν όλες τις παραπάνω μεθόδους, υλοποιούν συνολικά το interface. Ως εκ τούτου υποστηρίζουν τις ιδιότητες του interface αυτού. | Στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, όσες κλάσεις υλοποιούν όλες τις παραπάνω μεθόδους, υλοποιούν συνολικά το interface. Ως εκ τούτου υποστηρίζουν τις ιδιότητες του interface αυτού. | ||
- | */ | ||
==== Πλεονεκτήματα του Αντικ/στραφούς Προγραμματισμού ==== | ==== Πλεονεκτήματα του Αντικ/στραφούς Προγραμματισμού ==== | ||
Line 99: | Line 98: | ||
* Στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό η φάση του σχεδιασμού είναι εξαιρετικά σημαντική. Καλός σχεδιασμός σημαίνει συντηρήσιμος, ευκολότερος στην ανάπτυξη κώδικας. | * Στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό η φάση του σχεδιασμού είναι εξαιρετικά σημαντική. Καλός σχεδιασμός σημαίνει συντηρήσιμος, ευκολότερος στην ανάπτυξη κώδικας. | ||
- | | Επόμενο: [[:java:class | Η κλάση]]| | + | | Επόμενο: [[:java:install | Εγκατάσταση του περιβάλλοντος ανάπτυξης JDK ]]| |