java:objects

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
Next revision Both sides next revision
java:objects [2015/01/22 08:31]
gthanos [Garbage Collection]
java:objects [2015/02/05 10:14]
gthanos
Line 1: Line 1:
 ====== Δημιουργώντας Αντικείμενα ====== ====== Δημιουργώντας Αντικείμενα ======
  
-Μέχρι τώρα αναφέραμε ότι η κλάση είναι το βασικό σχέδιο μέσα από το οποίο δημιουργούνται επιμέρους αντικείμενα που φέρουν τα χαρακτηριστικά της κλάσης. Επίσης,​ δείξαμε πως ορίζουμε μία κλάση μέσα απο παραδείγματα,​ αλλά δεν δείξαμε πως δημιουργούμε αντικείμενα από τις κλάσεις που ορίσαμε. ​+Μέχρι τώρα αναφέραμε ​στην [[ oop:​introduction | "​Εισαγωγή στον Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό"​ ]] ότι η κλάση είναι το βασικό σχέδιο μέσα από το οποίο δημιουργούνται επιμέρους αντικείμενα που φέρουν τα χαρακτηριστικά της κλάσης. Επίσης,​ δείξαμε πως ορίζουμε μία κλάση μέσα από παραδείγματα,​ αλλά δεν δείξαμε πως δημιουργούμε αντικείμενα από τις κλάσεις που ορίσαμε. ​
  
 Παρακάτω δίνεται ένα πρόγραμμα που δημιουργεί συγκεκριμένα αντικείμενα και εκτυπώνει τα αποτελέσματα στην κονσόλα. Παρακάτω δίνεται ένα πρόγραμμα που δημιουργεί συγκεκριμένα αντικείμενα και εκτυπώνει τα αποτελέσματα στην κονσόλα.
Line 66: Line 66:
    ​public int getWidth() {    ​public int getWidth() {
        ​return width;        ​return width;
 +   }
 +   
 +   ​public int getArea() {
 +       ​return width * height;
    }    }
        
Line 71: Line 75:
    ​public void move(int x, int y) {    ​public void move(int x, int y) {
        ​origin.setX( origin.getX() + x );        ​origin.setX( origin.getX() + x );
-       ​origin.setY( origin.getY() + y )+       ​origin.setY( origin.getY() + y );
    }    }
        
Line 105: Line 109:
     }     }
 } }
 +</​code>​
 +
 +Για να μεταγλωτίσουμε τα παραπάνω πρόγραμμα αρκεί να γράψουμε
 +
 +<​code>​
 +javac Point.java
 +javac Rectange.java
 +javac CreateObjectDemo.java
 +</​code>​
 +
 +και για να το τρέξουμε γράφουμε
 +
 +<​code>​
 +java CreateObjectDemo
 </​code>​ </​code>​
  
Line 120: Line 138:
  
 Από τα πάραπάνω αξίζει να προσέξουμε τα εξής. Από τα πάραπάνω αξίζει να προσέξουμε τα εξής.
 +  - Εκτελούμε την κλάση η οποία περιέχει την μέθοδο <​code>​public static void main(String[] args) { .... } </​code>​
   - Η κλάση Rectangle έχει δύο κατασκευαστές οι οποίοι καλούνται εναλλάξ στη συνάρτηση **main** προκειμένου να αρχικοποιήσουν τα αντικείμενα (**objects**) ''​rectOne''​ και ''​rectTwo''​.   - Η κλάση Rectangle έχει δύο κατασκευαστές οι οποίοι καλούνται εναλλάξ στη συνάρτηση **main** προκειμένου να αρχικοποιήσουν τα αντικείμενα (**objects**) ''​rectOne''​ και ''​rectTwo''​.
   - H συνάρτηση ''​System.out.println()''​ εκτυπώνει ένα αλφαριθμητικό (string) ακολουθούμενο από χαρακτήρα αλλαγής γραμμής.   - H συνάρτηση ''​System.out.println()''​ εκτυπώνει ένα αλφαριθμητικό (string) ακολουθούμενο από χαρακτήρα αλλαγής γραμμής.
java/objects.txt · Last modified: 2018/02/16 16:03 by gthanos