#include using namespace std; #include "Rectangle.hpp" /* Δημιουργώ ένα αντικείμενο 'r' στο stack και * 1. ένα δείκτη που δείχνει στο 'r' * 2. ένα δείκτη που δείχνει σε ένα δυναμικά * δεσμευμένο αντικείμενο. * 3. ένα δείκτη που δείχνει σε δυναμικά * δεσμευμένο μονοδιάστατο πίνακα. * */ int main() { Rectangle r {1, 2}; Rectangle *r1, *r2, *r3; cout << "--- init r1 ---" << endl; r1 = &r; cout << "--- init r2 ---" << endl; r2 = new Rectangle {2}; cout << "--- init r3 ---" << endl; r3 = new Rectangle[2] {{3,4}, {5}}; cout << "---------------" << endl; cout << "r's getArea: " << r.getArea() << endl; cout << "*r1's getArea: " << r1->getArea() << endl; cout << "*r2's getArea: " << r2->getArea() << endl; cout << "r3[0]'s getArea: " << r3[0].getArea() << endl; cout << "r3[1]'s getArea: " << r3[1].getArea() << endl; cout << "---------------" << endl; delete r2; delete[] r3; return 0; }