User Tools

Site Tools


cpp:object_creation

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
Next revisionBoth sides next revision
cpp:object_creation [2017/05/09 13:35] – [Δημιουργία αντικειμένων] gthanoscpp:object_creation [2017/05/10 05:24] – [Παράδειγμα αρχικοποίησης δεικτών] gthanos
Line 10: Line 10:
     int width, height;     int width, height;
   public:   public:
 +    Rectangle(int w, int h);
 +    Rectangle(int s);
 +    Rectangle();
     int getWidth() const;     int getWidth() const;
     int getHeight() const;     int getHeight() const;
Line 16: Line 19:
 }; };
  
-Rectangle::Rectangle(int w, int h) +Rectangle::Rectangle(int w, int h)width(w), height(h) {
-  width wheight h+Rectangle::Rectangle(int s) width(s), height(s) {} 
-} +Rectangle::Rectangle(): width(0), height(0) {}
- +
-Rectangle::Rectangle(int s) +
-  width height s; +
-}+
  
 int Rectangle::getWidth() const { return width;} int Rectangle::getWidth() const { return width;}
Line 36: Line 35:
 </code> </code>
  
-Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί 3 αντικείμενα της κλάσης //Rectangle// το αντικείμενο //rect1// με πλευρές 3 και 4, το //rect2// με πλευρές κοινού μήκους 5 και το αντικείμενο //rect3// που λαμβάνει τυχαίες τιμές. +Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί 3 αντικείμενα της κλάσης //Rectangle// το αντικείμενο //rect1// με πλευρές 3 και 4, το //rect2// με πλευρές κοινού μήκους 5 και το αντικείμενο //rect3// που έχει μηδενικές τιμές. 
  
 <WRAP center round tip 80%> <WRAP center round tip 80%>
Line 46: Line 45:
 </WRAP> </WRAP>
  
-===== Άλλοι τρόποι κλήσης του κατασκευαστή της κλάσης =====+===== Εναλλακτικοί τρόποι κλήσης του κατασκευαστή της κλάσης =====
  
 Εκτός από την χρήση παρενθέσεων για την κλήση του καστασκευαστή της κλάσης όταν αυτός έχει ορίσματα υπάρχουν οι παρακάτω επιπλέον τρόποι κλήσης κατασκευαστών: Εκτός από την χρήση παρενθέσεων για την κλήση του καστασκευαστή της κλάσης όταν αυτός έχει ορίσματα υπάρχουν οι παρακάτω επιπλέον τρόποι κλήσης κατασκευαστών:
Line 97: Line 96:
  
  
-====== Χρόνος ζωής των αντικειμένων - Δημιουργία και ανάθεση αντικειμένων στο heap ======+====== Κύκλος ζωής των αντικειμένων - Δημιουργία και ανάθεση αντικειμένων στο heap ======
  
 Τα αντικείμενα που φτιάξαμε μέχρι τώρα αποθηκεύονται μέσα στη στοίβα (//stack//) της συνάρτησης που καλεί τον κατασκευαστή της. Τα αντικείμενα αυτά έχουν χρόνο ζωής όσο εκτελείται η συγκεκριμένη συνάρτηση και η στοίβα της είναι ενεργή. Μόλις επιστρέψουμε από την συνάρτηση που δημιουργεί το οποιοδήποτε αντικείμενο, αυτό καταστρέφεται αυτόματα. Εάν συντρέχουν λόγοι εκκαθάρισης μνήμης ή περιγραφέων αρχείων οφείλουμε να ορίσουμε καταστροφέα για τη συγκεκριμένη κλάση. Τα αντικείμενα που φτιάξαμε μέχρι τώρα αποθηκεύονται μέσα στη στοίβα (//stack//) της συνάρτησης που καλεί τον κατασκευαστή της. Τα αντικείμενα αυτά έχουν χρόνο ζωής όσο εκτελείται η συγκεκριμένη συνάρτηση και η στοίβα της είναι ενεργή. Μόλις επιστρέψουμε από την συνάρτηση που δημιουργεί το οποιοδήποτε αντικείμενο, αυτό καταστρέφεται αυτόματα. Εάν συντρέχουν λόγοι εκκαθάρισης μνήμης ή περιγραφέων αρχείων οφείλουμε να ορίσουμε καταστροφέα για τη συγκεκριμένη κλάση.
Line 174: Line 173:
   cout << "r3[0]'s area:" << baz[0].area() << endl;   cout << "r3[0]'s area:" << baz[0].area() << endl;
   cout << "r3[1]'s area:" << baz[1].area() << endl;          cout << "r3[1]'s area:" << baz[1].area() << endl;       
-  delete bar+  delete r2
-  delete[] baz;+  delete[] r3;
   return 0;   return 0;
 }  }
cpp/object_creation.txt · Last modified: 2021/05/07 06:22 (external edit)