cpp:object_creation
Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revisionPrevious revisionNext revision | Previous revisionNext revisionBoth sides next revision | ||
cpp:object_creation [2017/05/09 13:35] – [Δημιουργία αντικειμένων] gthanos | cpp:object_creation [2017/05/10 05:06] – [Χρόνος ζωής των αντικειμένων - Δημιουργία και ανάθεση αντικειμένων στο heap] gthanos | ||
---|---|---|---|
Line 10: | Line 10: | ||
int width, height; | int width, height; | ||
public: | public: | ||
+ | Rectangle(int w, int h); | ||
+ | Rectangle(int s); | ||
+ | Rectangle(); | ||
int getWidth() const; | int getWidth() const; | ||
int getHeight() const; | int getHeight() const; | ||
Line 16: | Line 19: | ||
}; | }; | ||
- | Rectangle:: | + | Rectangle:: |
- | | + | Rectangle:: |
- | } | + | Rectangle:: |
- | + | ||
- | Rectangle:: | + | |
- | | + | |
- | } | + | |
int Rectangle:: | int Rectangle:: | ||
Line 36: | Line 35: | ||
</ | </ | ||
- | Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί 3 αντικείμενα της κλάσης // | + | Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί 3 αντικείμενα της κλάσης // |
<WRAP center round tip 80%> | <WRAP center round tip 80%> | ||
Line 46: | Line 45: | ||
</ | </ | ||
- | ===== Άλλοι τρόποι κλήσης του κατασκευαστή της κλάσης ===== | + | ===== Εναλλακτικοί |
Εκτός από την χρήση παρενθέσεων για την κλήση του καστασκευαστή της κλάσης όταν αυτός έχει ορίσματα υπάρχουν οι παρακάτω επιπλέον τρόποι κλήσης κατασκευαστών: | Εκτός από την χρήση παρενθέσεων για την κλήση του καστασκευαστή της κλάσης όταν αυτός έχει ορίσματα υπάρχουν οι παρακάτω επιπλέον τρόποι κλήσης κατασκευαστών: | ||
Line 97: | Line 96: | ||
- | ====== | + | ====== |
Τα αντικείμενα που φτιάξαμε μέχρι τώρα αποθηκεύονται μέσα στη στοίβα (//stack//) της συνάρτησης που καλεί τον κατασκευαστή της. Τα αντικείμενα αυτά έχουν χρόνο ζωής όσο εκτελείται η συγκεκριμένη συνάρτηση και η στοίβα της είναι ενεργή. Μόλις επιστρέψουμε από την συνάρτηση που δημιουργεί το οποιοδήποτε αντικείμενο, | Τα αντικείμενα που φτιάξαμε μέχρι τώρα αποθηκεύονται μέσα στη στοίβα (//stack//) της συνάρτησης που καλεί τον κατασκευαστή της. Τα αντικείμενα αυτά έχουν χρόνο ζωής όσο εκτελείται η συγκεκριμένη συνάρτηση και η στοίβα της είναι ενεργή. Μόλις επιστρέψουμε από την συνάρτηση που δημιουργεί το οποιοδήποτε αντικείμενο, |
cpp/object_creation.txt · Last modified: 2021/05/07 06:22 (external edit)