cpp:object_creation
Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revisionPrevious revisionNext revision | Previous revisionNext revisionBoth sides next revision | ||
cpp:object_creation [2017/04/20 09:52] – [Χρόνος ζωής των αντικειμένων - Δημιουργία και ανάθεση αντικειμένων στο heap] gthanos | cpp:object_creation [2017/05/10 05:06] – [Χρόνος ζωής των αντικειμένων - Δημιουργία και ανάθεση αντικειμένων στο heap] gthanos | ||
---|---|---|---|
Line 2: | Line 2: | ||
Η δημιουργία αντικειμένων γίνεται με κλήση του αντίστοιχου κατασκευαστή ως εξής: | Η δημιουργία αντικειμένων γίνεται με κλήση του αντίστοιχου κατασκευαστή ως εξής: | ||
- | <code c++> | + | <code c++ Rectangle.cpp> |
- | Rectangle rect1(3, | + | #include < |
- | Rectangle rect2(5); | + | using namespace std; |
- | Rectangle rect3; | + | |
+ | class Rectangle { | ||
+ | private: | ||
+ | int width, height; | ||
+ | public: | ||
+ | Rectangle(int w, int h); | ||
+ | Rectangle(int s); | ||
+ | Rectangle(); | ||
+ | int getWidth() const; | ||
+ | int getHeight() const; | ||
+ | void setWidth(int w); | ||
+ | void setHeight(int h); | ||
+ | }; | ||
+ | |||
+ | Rectangle:: | ||
+ | Rectangle:: | ||
+ | Rectangle:: | ||
+ | |||
+ | int Rectangle:: | ||
+ | int Rectangle:: | ||
+ | void Rectangle:: | ||
+ | void Rectangle:: | ||
+ | |||
+ | int main() { | ||
+ | | ||
+ | Rectangle rect2(5); | ||
+ | Rectangle rect3; | ||
+ | } | ||
</ | </ | ||
- | Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί 3 αντικείμενα της κλάσης // | + | Ο παραπάνω κώδικας δημιουργεί 3 αντικείμενα της κλάσης // |
<WRAP center round tip 80%> | <WRAP center round tip 80%> | ||
Line 18: | Line 45: | ||
</ | </ | ||
- | ===== Άλλοι τρόποι κλήσης του κατασκευαστή της κλάσης ===== | + | ===== Εναλλακτικοί |
Εκτός από την χρήση παρενθέσεων για την κλήση του καστασκευαστή της κλάσης όταν αυτός έχει ορίσματα υπάρχουν οι παρακάτω επιπλέον τρόποι κλήσης κατασκευαστών: | Εκτός από την χρήση παρενθέσεων για την κλήση του καστασκευαστή της κλάσης όταν αυτός έχει ορίσματα υπάρχουν οι παρακάτω επιπλέον τρόποι κλήσης κατασκευαστών: | ||
Line 69: | Line 96: | ||
- | ====== | + | ====== |
Τα αντικείμενα που φτιάξαμε μέχρι τώρα αποθηκεύονται μέσα στη στοίβα (//stack//) της συνάρτησης που καλεί τον κατασκευαστή της. Τα αντικείμενα αυτά έχουν χρόνο ζωής όσο εκτελείται η συγκεκριμένη συνάρτηση και η στοίβα της είναι ενεργή. Μόλις επιστρέψουμε από την συνάρτηση που δημιουργεί το οποιοδήποτε αντικείμενο, | Τα αντικείμενα που φτιάξαμε μέχρι τώρα αποθηκεύονται μέσα στη στοίβα (//stack//) της συνάρτησης που καλεί τον κατασκευαστή της. Τα αντικείμενα αυτά έχουν χρόνο ζωής όσο εκτελείται η συγκεκριμένη συνάρτηση και η στοίβα της είναι ενεργή. Μόλις επιστρέψουμε από την συνάρτηση που δημιουργεί το οποιοδήποτε αντικείμενο, | ||
Line 151: | Line 178: | ||
} | } | ||
</ | </ | ||
- | ===== Κατασκευαστές αντιγραφείς ===== | + | |
cpp/object_creation.txt · Last modified: 2021/05/07 06:22 (external edit)